пятница, 10 августа 2012 г.

Müthiş sevgi hekayəti



Müthiş sevgi hekayəti
Artıq tələbəlik illərinin sonu idi. 4-cu kursun ortası idi. Yeni il tədbirinə hazirlaşırdıq. Qrupda da bir gozəl qız var idi. Mən özüm bu qrupa perevod olmuşdum 2-ci kursdan. Oğlanları tanıyırdım, qızları elədə tanımırdım. Bir gözəl qız var idi. Bununla ünsiyyət qura bilmirdim. Başqa qızlardan fərqli münasibət var idi ona qarşı məndə. Nə isə tədbirdə qız-oğlan cütlükləri müəyyənləşdirilirdi. Belə ki, bu çütlüklər bir yerdə cərgə ilə zala daxil olmalı idilər. Qabaqda gedənlərdən biri təşkilatçi qız idi. Axrı, dediyim qız mənlə düşdü. Bir az sevinirdim ki, ən gözəl qızlardan biri mənlə düşüb, o vaxtı qıza qarşı məndə heç bir hiss yox idi. Nə isə, tədbirimiz baş tutdu. Mən bu qıza vuruldum. Vurulmağımda belə oldukı, qrup uşaqları söz zad atırdılar. xülasə bu qıza vuruldum. Tədbirdən sora rayona getdim. hey bu qızı fikirləşirdim. Gələndən sonra artıq qızla bir-birimizə baxışırdıq. Yavaş-yavaş nömrəsini öyrəndim, gizli nömrələdən zəng zad. Mənə qəribə gələn o idiki, mən bu qızı araşdırmaqdan bu qız məni araşdırırdı. Gizli nömrələrdən mənə qızlardan zəng gəlirdi mənlə tanış olmaq isdəyirdilər. Bilirdimki bu qızın işləridi. Bu qız mənə təcrübəli qız kimi görsənirdi. Amma hələlik eşq mənim gözümü bağlamışdı. Nəsə mən bunula yavaş-yaşaş əlaqə yaratmağa başladım. Telefon mesajlaşmalarəı zəng zad. Qızın artıq problemləri çıxmağa başlayırdı. Bu qızı... ardı növbətidə

Комментариев нет:

Отправить комментарий